Zbog prilično nestabilnog poslovnog okruženja u današnjem poslovanju, planiranje postaje takoreći nužna aktivnost preduzeća. Da bi preduzeće funkcionisalo u takvom okruženju, često se mora prilagođavati takvim uslovima poslovanja.
Biznis plan omogućava da se precizno definišu stvarne mogućnosti u funkcionisanju vašeg biznisa. Izrada Biznis Plana može biti izazov zbog svoje složenosti i obimnosti, ali i zbog saradnje sa kompetentnim ljudima iz Vašeg preduzeća i zato je potrebna zajednička posvećenost i koordinirani timski rad.
Cilj Seminara
- Razumevanje koncepta biznis plana, njegove svrhe, sadržaja, kao i metodologije izrade
- Osposobljavanje za dalji samostalni rad i usavršavanje u njegovoj izradi i oceni
- Sticanje praktičnih koje će polaznicima omogućiti da samostalno urade biznis plan za sopstvenu preduzetničku ideju
Koristi od Seminara
Nakon seminara polaznik je osposobljen
- Da detaljno obradi i razume i razume svaki deo Biznis Plana
- Da se odlično pripremi za sva moguća pitanja potencijalnih investitora
- Da razume ključne delove Biznis Plana i njihovu međusobnu vezu
- Da izradi Biznis Plan za sebe, a možda i za druge
Teme
- Osnovni elementi biznis plana
- Razvijanje biznis plana
- Istorija poslovanja i trenutno stanje
- Istraživanje tržišta
- Konkurentska poslovna strategija
- Funkcionisanje prodaje
- Predviđanje-prognoza
- Kontrola poslovanja
- Pisanje i predstavljanje poslovnog plana
Ciljna grupa
- Direktori, kao i najviši menadžment koji odlučuju o strategiji kompanije (direktori finansija, prodaje, proizvodnje, marketinga…)
- Svi zainteresovani za dobijanje dugoročnog finansiranja (kreditiranje, zajedničko ulaganje, novo-kapitalno ulaganje, lizing…)
- Kreditni referenti u bankama, kao i svi oni koji odlučuju o plasiranju novca (banke, investicioni fondovi, brokeri, osiguravajuće kuće…).