Zbog prilično nestabilnog poslovnog okruženja u današnjem poslovanju, planiranje postaje takoreći nužna aktivnost preduzeća. Da bi preduzeće funkcionisalo u takvom okruženju, često se mora prilagođavati takvim uslovima poslovanja.

Biznis plan omogućava da se precizno definišu stvarne mogućnosti u funkcionisanju vašeg biznisa. Izrada Biznis Plana može biti izazov zbog svoje složenosti i obimnosti, ali i zbog saradnje sa kompetentnim ljudima iz Vašeg preduzeća i zato je potrebna zajednička posvećenost i koordinirani timski rad.

Cilj Seminara

  • Razumevanje koncepta biznis plana, njegove svrhe, sadržaja, kao i metodologije izrade
  • Osposobljavanje za dalji samostalni rad i usavršavanje u njegovoj izradi i oceni
  • Sticanje praktičnih koje će polaznicima omogućiti da samostalno urade biznis plan za sopstvenu preduzetničku ideju

Koristi od Seminara

Nakon seminara polaznik je osposobljen

  • Da detaljno obradi i razume i razume svaki deo Biznis Plana
  • Da se odlično pripremi za sva moguća pitanja potencijalnih investitora
  • Da razume ključne delove Biznis Plana i njihovu međusobnu vezu
  • Da izradi Biznis Plan za sebe, a možda i za druge

Teme

  • Osnovni elementi biznis plana
  • Razvijanje biznis plana
  • Istorija poslovanja i trenutno stanje
  • Istraživanje tržišta
  • Konkurentska poslovna strategija
  • Funkcionisanje prodaje
  • Predviđanje-prognoza
  • Kontrola poslovanja
  • Pisanje i predstavljanje poslovnog plana

Ciljna grupa

  • Direktori, kao i najviši menadžment koji odlučuju o strategiji kompanije (direktori finansija, prodaje, proizvodnje, marketinga…)
  • Svi zainteresovani za dobijanje dugoročnog finansiranja (kreditiranje, zajedničko ulaganje, novo-kapitalno ulaganje, lizing…)
  • Kreditni referenti u bankama, kao i svi oni koji odlučuju o plasiranju novca (banke, investicioni fondovi, brokeri, osiguravajuće kuće…).
X