Izvucite maksimum iz svojih zaposlenih i zadržite dobru atmosferu na poslu.
Imate česte konfliktne situacije u firmi? Zaposleni su nemotivisani, nefleksibilni, ne donose željeni rezultat? Vaša odgovornost je velika, dužnosti su brojne i zato ste stalno pod stresom? Vidite da se zaposleni svakodnevno susreću sa brojnim stresnim situacijama i posao zato trpi?
Vi, kao lider možete to sprečiti. Na našem seminaru naučite kako da se profesionalno postavite, uspostavite kontrolu i autoritet. Cilj ovog seminara je i razvijanje veština upravljanja stresom, a takodje ćete naučiti kako da promenite svoj mentalni stav i da umesto problema vidite izazove i naučite načine njihovog savladavanja u svakodnevnim situacijama.
Cilj Seminara
- Pomoć učesnicima u unapređenju komunikacionih veština sa različitim tipovima osoba,
- Identifikovanje potencijalnih problema u odnosima
- Pronalaženje mogućih načina za njihovo rešenje.
Koristi od Seminara
- Unapređenje veština komunikacije u timu ili u radu sa kolegama i klijentima, koje se odnose na rešavanje konflikta
- Usvajanje pristupa rešavanju problema koji vodi do uspostavljanja i izgradnje saradnje i dobrih odnosa
Teme
- Pojam i elementi konflikta
- Stav prema konfliktima
- Izvori konflikta
- Proces konflikta
- Vrste konflikata
- Efekti konflikta
- Stres menadžment
Ciljna grupa
- Top menadžment i srednji menadžment (generalni direktori, direktori sektora)
- Menadžeri sa iskustvom kojima je potrebna veština „umeti sa ljudima“
- Menadžeri koji su u stalnom kontaktu sa zaposlenima
- Rukovodioci svih profila
- Zaposleni