Cilj Seminara
Savladavanje tehnika koje će pomoći da se izmeri stvarno zadovoljstvo korisnika usluga, koje metode upotrebiti, kako sastaviti upitnik, kako upotrebiti dobijene podatke i preduzeti aktivnosti za povećanje zadovoljstva korisnika usluga.
Koristi od Seminara
- Razumevanje značaja i sagledavanje procesa za koje je podatak o zadovoljstvu korisnika usluga značajan
- Efikasno merenje ovog parametra
- Kvalitetno sagledavanje zadovoljstvo korisnika usluga
Teme
- Zašto meriti zadovoljstvo korisnika usluga
- Merenje zadovoljstva kupaca/ korisnika usluga i ISO 9001
- ISO 10004 Zadovoljstvo korisnika – uputstvo za praćenje i merenje
- Identifikacija zahteva korisnika usluga
- Tehnika uzorkovanja
- Odluka o načinu istraživanja
- Dizajniranje upitnika
- Analiza podataka
- Komunikacija sa korisnicima usluga
- Interna komunikacija
- Šta posle merenja zadovoljstva korisnika usluga
Ciljna grupa
- Rukovodioci i zaposleni u lokalnoj samoupravi
- Osobe koje su zadužene za internu proveru kvaliteta ili svoju organizaciju pripremaju za ISO sertifikaciju
- Svi kojima je zadovoljstvo korisnika usluga važno za uspešno obavljanje posla