Cilj Seminara

Savladavanje tehnika koje će pomoći da se izmeri stvarno zadovoljstvo korisnika usluga, koje metode upotrebiti, kako sastaviti upitnik, kako upotrebiti dobijene podatke i preduzeti aktivnosti za povećanje zadovoljstva korisnika usluga.

Koristi od Seminara

  • Razumevanje značaja i sagledavanje procesa za koje je podatak o zadovoljstvu korisnika usluga značajan
  • Efikasno merenje ovog parametra
  • Kvalitetno sagledavanje zadovoljstvo korisnika usluga

Teme

  • Zašto meriti zadovoljstvo korisnika usluga
  • Merenje zadovoljstva kupaca/ korisnika usluga i ISO 9001
  • ISO 10004 Zadovoljstvo korisnika – uputstvo za praćenje i merenje
  • Identifikacija zahteva korisnika usluga
  • Tehnika uzorkovanja
  • Odluka o načinu istraživanja
  • Dizajniranje upitnika
  • Analiza podataka
  • Komunikacija sa korisnicima usluga
  • Interna komunikacija
  • Šta posle merenja zadovoljstva korisnika usluga

Ciljna grupa

  • Rukovodioci i zaposleni u lokalnoj samoupravi
  • Osobe koje su zadužene za internu proveru kvaliteta ili svoju organizaciju pripremaju za ISO sertifikaciju
  • Svi kojima je zadovoljstvo korisnika usluga važno za uspešno obavljanje posla
X