“Menadžment je, u suštini, motivisanje drugih ljudi.” – Lee Lacocca
Dobro poznata činjenica u poslovanju, kako kod nas, tako i u svetu je da su većina problema u kompanijama u stvari problemi u menadžmentu. Većina problema se može sprečiti i razrešiti motivisanjem zaposlenih radnika. Kako stvoriti najbolje uslove za motivaciju?
Cilj Seminara
- Postizanje boljih rezultata rada u organizaciji, uvođenjem adekvatnih metoda motivacije
- Smanjenje grešaka koje bi mogli da načinimo ne poznajući stvarnu prirodu motiva
- Izrada i razvoj dobrog koncepta motivacije i definisanje uslova pod kojima ga treba sprovoditi
- Razvijanje motivacije za rad obezbeđivanjem uslova za razvoj zaposlenog čime se stvara osnova za realizaciju motivacije za unapređenje poslovnih procesa
- Razvoj sistema motivacije u organizaciji čime se obezbeđuju uslovi za poboljšanje kvaliteta života kroz napore da se istovremeno zadovoljavaju interesi i zaposlenih i organizacije.
Koristi od Seminara
- Razumevanje izvora motivacije, osnovnih motivacijskih alata i kako ih primeniti u praksi
- Razvijanje veštine motivisanja zaposlenih u svom timu
- Saznanje šta sve utiče na radni učinak i koji je uticaj motivacije
- Razumevanje motivacije: koji su mogući izvori motivacije
Teme
- Uvod u teoriju motivacije
- Teorije motivacije
- Strategije motivacije
- Nematerijalne strategije motivacije
- Motivacija i kvalitet
- Kratkoročni vidovi motivacije
- Praktični primeri motivacije
Ciljna grupa
- Top menadžment i srednji menadžment
- Menadžeri sa iskustvom kojima je potrebna veština „umeti sa ljudima“
- Menadžeri koji su u stalnom kontaktu sa zaposlenima
- Rukovodioci svih profila (marketing, komunikacije, ljudski resursi, , finansije, istraživanje i razvoj)
- Zaposleni u organizaciji