Razvojem svetske privrede i međunarodne razmene roba, usluga i informacija, javile su se i tehničke barijere u tako razvijenom međunarodnom prometu i saradnji. Kako bi se te barijere otklonile, ukazala se potreba da se standardi iz područja sistema upravljanja kvalitetom uopšte i usaglase.
Serija standarda ISO 9000 se sastoji od standarda i uputstava koja se odnose na sisteme upravljanja kvalitetom, pri čemu ISO kvalitet definiše kao: Nivo do kojeg skup svojstvenih karakteristika ispunjava zahteve.
ISO 9001:2015, kao deo serije standarda ISO 9000, predstavlja međunarodni standard kojim su definisani kriterijumi koje je potrebno da organizacija ispuni u okviru sistema upravljanja kvalitetom.
Cilj Seminara
Svrha ovog seminara je da se polaznicima pruže osnovne informacije o zahtevima standarda SRPS ISO 9001:2015, prikažu rešenja određenih problema na koje se nailazi u njihovoj primeni. Na seminaru će biti anlizirani zahtevi standarda SRPS ISO 9001:2015 i najčešći problemi u njihovoj implementaciji.
Seminar je koncipiran tako da bude razumljiv i učesnicima koji nisu detaljno upoznati sa standardom i onima kojima su potrebna dodatna objašnjenja, kao i pregled novih iskustava u ovoj oblasti. Prednost ovog seminara je prilika za diskusiju o problemima u tumačenju pojedinih zahteva standarda SRPS ISO 9001:2015 sa kojima se korisnici sreću u praksi.
Koristi od Seminara
Nakon seminara polaznici će biti osposobljeni da u svakodnevnom radu primene osnovne zahteve sistema menadžmenta kvalitetom koje sadrži serija međunarodnih standarda ISO 9000 i na koji način oni mogu usmeriti organizaciju ka uspešnijem poslovanju.
Teme
- Predmet i područije primene
- Normativne reference
- Termini i definicije
- Sistem menadžmenta kvalitetom
- Odgovornost rukovodstva
- Menadžment resursima
- Realizacija proizvoda
- Merenja, analize i poboljšanja
Ciljna grupa
- Predstavnicima rukovodstva za kvalitet i rukovodiocima službe kvaliteta
- Osobama koje su posredno ili neposredno uključene u realizaciju kvaliteta proizvoda ili usluga
- Internim proveravačima
- Osobama zaduženim za marketing, razvoj, nabavku, proizvodnju ili prodaju