Kako se ponašate prema drugima? Važno je da znate ko ste Vi, ko je ispred Vas i da prilagodite komunikacioni tok! Uspeh u biznisu se meri i uspešnom komunikacijom i sposobnošću upravljanja ljudima. Svi biznis akteri bi voleli da komunikacija teče glatko, bez zastoja, ukrštanja, tenzija i konflikata. Da li je to moguće i kako? Uz predavača sa dugogodišnjim iskustvom, dobićete odgovore na ova pitanja i savladati veštine pregovaranja na seminaru koji organizujemo.
Cilj Seminara
- Prepoznati stil pregovaranja koji koristi druga strana
- Upoznati se sa svim fazama pregovaračkog procesa
- Sticanje samopouzdanja u sebe i svoju taktiku pregovaranja
- Biti uvek jedan korak ispred u odnosu na drugu stranu koja učestvuje u pregovorima
- Izbeći stres pri svakoj pripremi za pregovore
- Imate jasno izdefinisane taktike i tehnike u pregovaranju
- Spoznati greške u pregovaranju
Koristi od Seminara
Nakon seminara polaznik je ospsobljen:
- Da nauči kako da ode na pregovore i kako da pobedi
- Da stekne samopouzdanje i veštine koje će mu omogućiti da predvidi poteze koje će njegov sagovornik imati na umu
- Da nauči da planira svoje poteze
Teme
- Proces pregovaranja
- Stilovi pregovaranja
- Rezultati pregovaranja
Ciljna grupa
- Menadžeri
- Rukovodioci
- Zaposleni koji se bave prodajom, distribucijom i koji kroz svakodnevnu komunikaciju nude svoje ideje, usluge, projekte, ili su u prilici da pregovaraju sa isporučiocima …