Kako se ponašate prema drugima? Važno je da znate ko ste Vi, ko je ispred Vas i da prilagodite komunikacioni tok! Uspeh u biznisu se meri i uspešnom komunikacijom i sposobnošću upravljanja ljudima. Svi biznis akteri bi voleli da komunikacija teče glatko, bez zastoja, ukrštanja, tenzija i konflikata. Da li je to moguće i kako? Uz predavača sa dugogodišnjim iskustvom, dobićete odgovore na ova pitanja i savladati veštine pregovaranja na seminaru koji organizujemo.

Cilj Seminara

  • Prepoznati stil pregovaranja koji koristi druga strana
  • Upoznati se sa svim fazama pregovaračkog procesa
  • Sticanje samopouzdanja u sebe i svoju taktiku pregovaranja
  • Biti uvek jedan korak ispred u odnosu na drugu stranu koja učestvuje u pregovorima
  • Izbeći stres pri svakoj pripremi za pregovore
  • Imate jasno izdefinisane taktike i tehnike u pregovaranju
  • Spoznati greške u pregovaranju

Koristi od Seminara

Nakon seminara polaznik je ospsobljen:

  • Da nauči kako da ode na pregovore i kako da pobedi
  • Da stekne samopouzdanje i veštine koje će mu omogućiti da predvidi poteze koje će njegov sagovornik imati na umu
  • Da nauči da planira svoje poteze

Teme

  • Proces pregovaranja
  • Stilovi pregovaranja
  • Rezultati pregovaranja

Ciljna grupa

  • Menadžeri
  • Rukovodioci
  • Zaposleni koji se bave prodajom, distribucijom i koji kroz svakodnevnu komunikaciju nude svoje ideje, usluge, projekte, ili su u prilici da pregovaraju sa isporučiocima …