Cilj Seminara
Pružanje osnovnih informacija polaznicima o zahtevima standarda, prikazi rešenja problema na koje se nailazi u njihovoj primeni. Na seminaru će biti dat sažet pregled osnovnih zahteva standarda i najčešćih problema u njihovoj implementaciji.
Koristi od Seminara
Na seminaru će se ponuditi odgovori na pitanja kako u svakodnevnom radu primeniti osnovne zahteve standarda i na koji način oni mogu usmeriti organizaciju ka uspešnijem poslovanju. Očekuje se da na kraju seminara učesnici prihvate sistem menadžmenta kvalitetom kao alat za upravljanje i rukovođenje organizacijom koji pomaže u ostvarivanju stabilnog i uspešnog poslovanja.
Teme
- Kratak osvrt na standarde
- ISO 9001:2008; ISO 14001; SRPS 18001:2007; ISO 22000; ISO 26000; CE znak
- Zašto je primena standarda uslov za uspešno poslovanje i konkurentnost
- Da li Vam primena standarda obezbeđuje konkurentnost
- Da li sertfikovana firma može da ima loše proizvode
- Zašto rukovodstvo odbija primenu standarda
- Koliko je rukovodstvu značajna primena standarda
- Kakva je trenutna situacija u Srbiji kada je u pitanju primena standarda
- Šta rade drugi u okruženju i šta misle o primeni standarda
- Kako primenom međunarodnih standarda izaći iz krize
- Najlakši put do dobijanja sertifikata
Ciljna grupa
- Menadžment (top i operativni)
- Predstavnici rukovodstva za kvalitet i zaposleni u službi kvaliteta
- Osobe koje su uključene u realizaciju kvaliteta proizvoda / usluga
- Interni proveravači
- Osobe zadužene za marketing, prodaju ili nabavku