Cilj Seminara

Pružanje osnovnih informacija polaznicima o zahtevima standarda, prikazi rešenja problema na koje se nailazi u njihovoj primeni. Na seminaru će biti dat sažet pregled osnovnih zahteva standarda i najčešćih problema u njihovoj implementaciji.

Koristi od Seminara

Na seminaru će se ponuditi odgovori na pitanja kako u svakodnevnom radu primeniti osnovne zahteve standarda i na koji način oni mogu usmeriti organizaciju ka uspešnijem poslovanju. Očekuje se da na kraju seminara učesnici prihvate sistem menadžmenta kvalitetom kao alat za upravljanje i rukovođenje organizacijom koji pomaže u ostvarivanju stabilnog i uspešnog poslovanja.

Teme

  • Kratak osvrt na standarde
  • ISO 9001:2008; ISO 14001; SRPS 18001:2007; ISO 22000; ISO 26000; CE znak
  • Zašto je primena standarda uslov za uspešno poslovanje i konkurentnost
  • Da li Vam primena standarda obezbeđuje konkurentnost
  • Da li sertfikovana firma može da ima loše proizvode
  • Zašto rukovodstvo odbija primenu standarda
  • Koliko je rukovodstvu značajna primena standarda
  • Kakva je trenutna situacija u Srbiji kada je u pitanju primena standarda
  • Šta rade drugi u okruženju i šta misle o primeni standarda
  • Kako primenom međunarodnih standarda izaći iz krize
  • Najlakši put do dobijanja sertifikata

Ciljna grupa

  • Menadžment (top i operativni)
  • Predstavnici rukovodstva za kvalitet i zaposleni u službi kvaliteta
  • Osobe koje su uključene u realizaciju kvaliteta proizvoda / usluga
  • Interni proveravači
  • Osobe zadužene za marketing, prodaju ili nabavku
X