U eri kada su informacije dostupnije nego ikada, kada „svako nudi sve“, kada cena postaje osnovna karakteristika proizvoda, tradicionalne tehnike prodaje koje koriste standardne šablone unapred su osuđene na neuspeh.

Savremeni prodajni timovi, a samim tim i savremeni prodavac mora biti fokusiran na potrebe klijenata i da oseća empatiju prema njemu. Mora da nađe rešenje za klijenta, a ne samo da proda. Mora da poboljša svoje veštine prodaje i da klijenta tretira kao partnera i razvija dugoročni poslovni odnos.

Cilj Seminara

  • Ovladati procesom prodaje koja pridobija i zadržava kupce
  • Jednostavnije prepoznavanje različitih tipova kupaca
  • Ovladavanje tehnikama zaključenja prodaje
  • Razvoj veština prodaje i prezentacije proizvoda

Koristi od Seminara

  • Povećaćete prodaju i profit
  • Dobićete sistematična, jasna i primenljiva znanja iz prodaje
  • Upoznaćete kolege iz drugih industrija i podeliti znanja iz profesionalne prodaje

Teme

  • Kako uspešno prodati proizvod/uslugu?
  • Da li imamo dovoljno znanja o proizvodu / usluzi?
  • Kako utvrđujemo potrebe kupca
  • Minimiziranje rizika
  • Pristupanje prodaji
  • Pristupanje kupcima
  • Prezentacija i izlaganje
  • Otpori u prodaji
  • Zatvaranje prodaje
  • Zakoni uspešne prodaje
  • Zlatna pravila prodaje
  • Po nešto o kupcima

Ciljna grupa

  • Profesionalnim prodavcima koji imaju stalne kontakte sa kupcima
  • Prodavcima koji imaju ambiciju da napreduju i dobiju rukovodeća mesta
  • Svima koji imaju potrebe za ličnim kontaktom i ličnom prodajom
X