Poslovno ponašanje igra važnu ulogu u poslovnoj karijeri. Od poslovnih ljudi se pored stručnosti zahteva i sposobnost adekvatnog poanašanja u komunikaciji sa ljudima oko sebe. Ljudi vole da sarađuju sa onima koji im se dopadaju a to su upravo oni koji su prijatni, ljubazni, znaju kako da uspostave kontakt i koji se u komunikaciji pridržavaju određenih opšte prihvaćenih pravila.
U želji da kvalitet svojih usluga podignu na jedan viši nivo, zaposleni u Kvalitet ad Niš su dana 28.03.2015.godine u hotelu Putnik na Kopaoniku pohađali seminar na temu Poslovno ponašanje, poslovni bonton i upravljanje vremenom.
Koliko je tema značajna govori u prilog da je seminaru prisustvovalo 25 učesnika, različitih profila.
Uzimajući u obzir da je povratna inforamcija od samih polaznika seminara najbolja smernica za planiranje budućih tema predavanja, zamolili smo polaznike da ocenama 1-10 ocene sledeće parametre kako bi u budućem periodu mogli da korigujemo predavanja u skladu sa zeljama nasih klijenata, jer nasi klijenti su na prvom mestu:
- tema seminara
- teorijski deo
- način prezentovanja informacija
- organizacija predavanja
- nova saznanja
- angažovanje predavača